Wednesday 29 February 2012

It's All About The Details

Η βιομηχανία της μόδας είναι ένας από τους πιο απαιτητικούς χώρους και για να πετύχεις μέσα σε αυτόν πρέπει να αφήσεις το στίγμα σου. Αυτό το μήνυμα φαίνεται πως έχουν πιάσει πολλοί γνωστοί σχεδιαστές και έχουν διατηρήσει το όνομά τους στο πέρασμα των χρόνων. Με την χρήση διάφορων αναγνωρίσιμων σχεδίων καταφέρνουν να κάνουν κάθε fashionista, μικρή και μεγάλη, να κολλάει με λαχτάρα το πρόσωπό της στο τζάμι της βιτρίνας των πολυτελών μπουτίκ. Αυτά τα σχέδια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και ως οι "υπογραφές" των σχεδιαστών που, όχι μόνο φανερώνουν την ταυτότητά τους, αλλά είναι και ισχυρό status symbol.

---

The fashion industry is one of the most demanding areas to work in and in order to succeed you need to make your mark. It seems that many famous designers have taken this message on board and have successfully retained their reputation over the years. By using various recognizable patterns, they manage to make every fashionista, young and old, drool at the windows of their luxurious boutiques. These patterns could also be called the designer’s “signature”, as not only do they reveal the person behind the design, but are also a bona fide status symbol.



Όταν ακούμε τη λέξη trademark, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι οι κατακόκκινες σόλες του Christian Louboutin που "στολίζουν" τα βήματα κάθε κοκέτας, όπως και το aggressive λεοπάρ print του σχεδιαστικού διδύμου Dolce&Gabbana που κρύβεται συνήθως στις φόδρες των ρούχων.
Το καρό τύπωμα του Burberry και οι πράσινες-κόκκινες ρίγες του Gucci αποτελούν επίσης πόλο έλξης των γυναικών χάρη στη κλασική τους αξία.
Από την άλλη, δεν είναι λίγοι και οι σχεδιαστές που αντιστοίχησαν ολόκληρα ρούχα και εξεσουάρ με το όνομά τους. Σημαντικά παραδείγματα αυτών είναι τα "διάσημα" Missoni ζακάρ πλεκτά, το sexy bandage φόρεμα του οίκου Herve Leger και το εικονικό wrap φόρεμα της αγαπημένης σχεδιάστριας Diane von Furstenberg. Τελευταίο, αλλά όχι αμελητέο το απόλυτο σύμβολο της Chanel, η 2.55 καπιτονέ τσάντα.

---

When we hear the word trademark, the first thing that springs to mind are the bright red soles of Christian Louboutin, which “decorate” the steps of every fashion conscious lady, as is the aggressive leopard print of the designer duo Dolce&Gabbana which can usually be found hiding in the lining of their clothes. The Burberry check print and the green-red stripes from the house of Gucci are also poles of attraction for many women, thanks to their classic value.
On the other hand, there are many designers who equate entire items of clothing and accessories with their name. Important examples here are the famous Missoni jacquard knits, the sexy bandage dress from the house of Herve Leger and the iconic wrap dresses of the much loved designer Diane von Furstenberg. Last, but not least, is the absolute Chanel symbol, the 2.55 quilted bag.




No comments:

Post a Comment